13 września 2014

Tydzień Szycia Dzieciom - Dzień 6

 Dzisiejsze wytworki powstały z życiowej potrzeby. Nie raz zdarzyło się mojemu maleńkiemu synkowi ulać, popluć, pobrudzić. Normalna sprawa u niemowląt. Nie zawsze jednak wygodnie było mi nosić przy sobie tetrową pieluchę, która jest fantastyczną pomocą w takich chwilach. No na przykład będąc na jakiejś rodzinnej uroczystości wygodniej byłoby mi z czymś o mniejszym formacie. I tak powstał pomysł na mini-tetrówki.

A że akurat na stanie mam trochę resztek kolorowej bawełny oraz resztki z dwuwarstwowo-tkanej milutkiej, kolorowej tetry powstały takie oto maleństwa.




Uszyte naprawdę na szybciutko, co jednak jak widać poskutkowało tym, że szwy trochę "skaczą". Ale przy wycieraniu małej buzi na pewno nie będzie mi to przeszkadzało ;)
(Dziś zdjęcia w wieczornym świetle, ale jutro postaram się o lepsze)

EDIT:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz