10 września 2014

Tydzień Szycia Dzieciom - Dzień 3

 Pierwszy projekt - sukienka dziecięca - gotowy. No prawie, ale o tym na koniec. Najpierw zdjęcia z dzisiejszego szycia. Właściwie sprzed chwili. Jeszcze gorące :)






Tadam. Efekt finalny. Prawie finalny, bo nie mam guzików. Może uda mi się do końca tygodnia gdzieś jakoś w pasmanterii. Póki co są szpilki ;)



I teraz jeszcze co mi się w tej sukience udało i podoba.




I co mi się nie udało ładnie - buu :( I będzie trochę do poprawki ręcznie.


W nieodpowiednim momencie - tuż przed końcem hafciku szpulka mi się skończyła. Łączenie wyszło tak sobie :/


Trochę w tej Burdzie bym dopisała punktów do tego "jak uszyć", bo potem tak...



Ogólnie jest super i podoba mi się bardzo. Na moją małą chyba będzie jeszcze ciut za duża, ale może na wiosnę ... :)

4 komentarze:

  1. Podziwiam wszystkie "równości", a hafty to super pomysł! Co to za wykrój miałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Burdy 4/20124 tam taka niebieska jest ta sukienusia. Ja ją trochę po swojemu szyłam, ale wykrój stamtąd właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycająca, na prawdę śliczna i świetny miałaś pomysł z tymi haftami - fajnie że się tak ładnie zeszły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka prosta ale bardzo urzekająca. Moja modelka nie chce w niej zapozować, ale dzisiaj zrobiłam zdjęcie w dziennym świetle i na jasnym tle, więc będzie lepiej widoczna :)

      Usuń