11 września 2014

Tydzień Szycia Dzieciom - Dzień 4

 W jednym z numerów "Mollie potrafi" jest świetny tutorial jak uszyć dziecięce gatki. Spodenki różnej maści szyłam już nie raz, ale takie króciutkie ala majteczki bardzo mi się spodobały. Trochę korzystając z podanych instrukcji, trochę bazując na własnym doświadczeniu stworzyłam porcięta dla dziewczynki. Przydadzą jej się na pewno, bo uczy się właśnie żyć bez pieluchy, wskutek czego codziennie mamy kilka/kilkanaście par majtek i spodni do prania. Każde kolejne "ubranko dolne" jest na wagę złota ;)





A żeby nie było im smutno ...


4 komentarze:

  1. Bardzo fajne, ciekawe i praktyczne szyjesz " drobiazgi" i robisz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super gatki! :D koniecznie pochwal się na grupie na fb - Tydzień Szycia Dzieciom :D
    Będzie dla mam kinder niespodzianka :D szczegóły jutro :)
    pozdrawiam serdecznie i zyczę miłego szycia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, aczkolwiek ja z tych co to nie fb są ;)

      Usuń