8 grudnia 2013

Rozwiązanie zagadki

 Uszyłam to. 5 częściowy komplecik wyposażeniowy do kołyski dla lalki - pikowana poduszka i kołderka, poszewka na poduszkę i kołderkę oraz prześcieradło.



 Oczywiście jak to u mnie wszystko dokładnie obrzucone zygzakiem, żeby się nie strzępiło.

obrzucanie brzegów

 I koronki

Wykorzystałam też automatyczne obrzucanie dziurek w mojej maszynie. Niesamowite jest to dla mnie ułatwienie. Choć z początku średnio sobie radziłam z tym "gadżetem". Tu głęboki ukłon w stronę Intensywnie kreatywnej która pomogła mi opanować tą sztukę.


Podpatrzyłam też u Adeli szew kopertowy w obrusie. Zafascynował mnie, co tu dużo mówić. Dzięki filmkowi jaki zamieściła Adela u siebie oraz własnym kombinacjom udało się go wykorzystać. Do ideału jeszcze daleko i nie wszystkie rogi wyszły mi równo, równiuteńko. Ale najgorzej też nie jest i na pewno będę korzystała z tej umiejętności. Sami zobaczcie.


Mam nadzieję, że laluniom dobrze się będzie spało w mojej pościeli :)


5 komentarzy:

  1. Przesliczna posciel uszylas :):) My chcemy malej kupic kolyske dla lalki ,a wiec bede musiala jeszcze jeden komplecik uszyc ,ale juz tez z kolderka i poszwa :):) Twoja posciel wyglada na prawde Suuper :) Co do szycia ,obszywania to Ty sobie bardzo dobrze radzisz :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna pościel - myślałam że to dla dziecka taka dopieszczona, a to dla lalek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, małe dziewczynki też mają swoje wymagania ;)

      Usuń
    2. Aż chce się mieć córeczkę :D

      Usuń