15 października 2013

Warsztaty szyciowe - spotkanie 2 (jeszcze przed)

Drugie spotkanie warsztatowo szyciowe tuż tuż. Rozwijam swoje "gałęzie" znajomości i wciągnęłam już drugą moją koleżankę na te warsztaty. Cieszę się, bo we trzy mamy pewne plany na przyszłość związane z szyciem i projektowaniem ubrań.
Udało mi się kupić świetne materiały na spódniczkę na warsztaty. W sumie waham się między dwoma i chyba skończy się tak, że będę miała dwie spódniczki według jednego wykroju, z dwóch materiałów, w dwóch kolorach. A co? Jak szaleć to szaleć.

Przy okazji zamawiania materiałów zakupiłam tak chwaloną przez wiele osób dzianinę punto. Na próbę. Kolor szary-dresowy z lekkim ciemniejszym melanżem. Dzianina naprawdę przyjemna w dotyku i już mam moc pomysłów co z niej będzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz