7 października 2013

Drugie życie bluzki - kominy dla dzieci

 Dostałam kiedyś fajną bluzeczkę. Szara, długi rękaw, góra z tkaniny, dół z przyjemnej w dotyku dzianiny, ładne marszczenia. Kilka razy ją założyłam, ale coś w kroju nie było odpowiednie dla mojej figury i w końcu wylądowała na dnie szafy. Nie miałam serca by ją wyrzucić. W końcu nadszedł czas, by kreatywnie ją wykorzystać. W jedno popołudnie powstały mięciutkie kominy dla dzieci.

Tutaj wersja dziewczęca.

I zbliżenie na szczegóły. Górny szew ozdobny, rozciągliwy ;)


Dekoracyjne kwiatuszki.

 

 I zestaw z czapką, do której dorobiłam warkoczykowe wiązanie.


Tutaj już w użyciu. :) Na szyi szczęśliwej właścicielki.


I wersja chłopięca. Ciężko było nakłonić do zdjęcia, ale jak się dobrze przyjrzeć to widać małe autko na kominie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz