11 marca 2015

Konkurs nr 1

 Postanowiłam wziąć udział w konkursowych, blogowych szaleństwach. :)

Zasady:
1. Polub mojego bloga na fb lub dodaj bloga do obserwowanych (wszystko co potrzebne znajduje się w prawej kolumnie bloga). Możesz też popełnić oba te kroki. Jeśli zechcesz będzie mi podwójnie miło.
2. Rzuć okiem na poniższe zdjęcie i w komentarzach pod tym wpisem (lub pod wpisem na fb) umieść odpowiedź na pytanie:

CO SZYJĘ???



3. Na odpowiedzi czekam do soboty 14 marca 2015r. do północy. A wyniki i rozwiązanie zagadki pojawią się w niedzielę 15 marca 2015.
Na zwycięzcę/zwycięzców czeka nagroda niespodzianka.

Na prośbę użytkownika nelke PODPOWIEDŹ (a nawet dwie): To coś uszyte nie dla dzieci. To coś sporych rozmiarów.

7 komentarzy:

  1. Przychodzą mi na myśl dwie rzeczy: albo podstawki pod gorące garnki do kuchni, albo aplikacja na jakieś ubranko dla maluchów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hm, najbardziej przypomina mi to aplikacje na podusie albo na ubranko dla dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  3. Albo serduszka- zawieszki albo kocyk/kolderka z aplikacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mąż mówi, że poduszka, a może poduszeczka na szpilki??? Może jakaś podpowiedź?!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hym hym myślę po podpowiedzi i myślę (mam czas do północy w końcu, nie?) Może jednak poduszka ozdobna tak duuuużaaaaa :P ? Idę myśleć dalej ;)

      Usuń
    2. Coś tego typu: http://www.caramella.pl/data/foto.php?f=771628997%2Fserduszka.jpg&w=800 ? Nic innego nie wymyślę już

      Usuń
    3. Fartuch kuchenny? Ocieplacz na imbryk? Łapki do kuchni? Dobra nie wiem, PODDAJĘ SIĘ!

      Usuń