30 maja 2014

Czapka na szydełku i nowy kocyk

 Pisałam już wcześniej, że zakochałam się w tych prostych szydełkowych czapkach. Pogoda za oknem barowa i w takie dni lekka wiosenna czapeczka jak znalazł. Powstała nowa. Tym razem dla mnie. Z wywiniętym lekko dołem co nadaje jej charakteru kapeluszowego.


Na szydełku powstaje również nowy kocyk. Włóczka Dancing Baby cieniowana kremowo-brązowo-beżami bardzo mi się podoba i dobrze się z niej robi. Myślę, że będę z niej jeszcze w przyszłości coś dziergać.



5 komentarzy:

  1. Czapeczka Suuper :) A kocyk bedzie Piekny :):) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. hmmm chyba zrobię czapce zdjęcie na modelce (ew. manekinie hihi) bo teraz widzę, że zdjęcie nie oddaje uroku ;)

      Usuń
  2. Hej. Podasz wzór na czapkę? Wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zdania, że ogólnie czapki są bardzo fajne i ja przynajmniej bardzo chętnie je noszę. Tym bardziej, że jak czytałam w https://denimbase.pl/duzy-wybor-czapek-damskich-poznaj-sklep-na-miare-twoich-potrzeb/ to jest cała masa różnych sklepów gdzie można znaleźć duży wybór czapek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń