12 maja 2017

Jak to posprzątać???

 Po ogarnięciu takim zasadniczym pracowni, zostałam z kilkoma tematami do ogarnięcia.
O ile wiem, że szpulki z nićmi chciałabym mieć o tak:

Źródło: http://www.majulowo.pl/

O tyle na uporządkowanie różnych tkaninowych ścinków nie mam zupełnie pomysłu. A mam tego caaałą wypchaną reklamówkę. Miło by było to mieć jakoś posegregowane, poukładane, bo ja często wracam do tych maciupkich resztek i wykorzystuję je np. z aplikacjach.

Macie jakieś swoje własne patenty? A może gdzieś widzieliście coś godnego uwagi??

9 komentarzy:

  1. Pewnie najlepsze bylyby szyfladki i posegregowane kolorami. Kartonowe komódki z Ikea? albo podobnego czegos? najlepiej pewnie przezroczyste... ja bym chyba stawiała na przezroczyste, zamykane pudełka. Sa takei w marketach budowlanych jak Obi. Albo.... przezroczyste pojemnuki kak do zywności do lodówki. takie płaskie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaale czadowa szuflada na szpulki! I bębenki uporządkowane, nie to, co u mnie (jedna nić nawijana na drugą, bo mam mało bębenków, a rzadko szyję, więc nie potrzeba mi ich aż tyle).
    Co do ścinków, to może przedziurkować i nanizać na jakiś sznurek? Żeby były w kupie, ale i swobodnie dostępne do oglądania. W sumie, to jeszcze zależy, ile tych ścinków masz ;-))
    pozdro
    k.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł z dziurkowaniem niezły. No trochę ich mam - jedną potężną reklamówę wypchaną po brzegi :p

      Usuń
  3. No dobra, posprzątałaś już?? Nowa notka się prosi! ;p
    novembre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe notki się piszą woooolno, bo szyję w tym czasie :p

      Usuń
  4. Tez marzy mi się taka szuflada, a na dziś zrobiłam sobie w sztywnym kartoniku po kozakach przegródki z tektury i pomiędzy nimi poukładałam kolorowe niteczki.

    OdpowiedzUsuń