23 września 2016

Wyprawka w słoniki

 I kolejna wyprawka dostarczyła zdjęć na bloga. Ja niestety nie dysponuję dobrym zdjęciowym sprzętem (nie, mój telefon też pozostawia wiele do życzenia w tej kwestii) więc zawsze bardzo mnie cieszą zdjęcia od klientów.

Tym razem zamówione i uszyte zostały dwa kocyki z minky, dwa prześcieradełka pokrowce na przewijak, organizer do łóżeczka oraz rożek.
Dodatkowo zrobiłam poduchę z bawełny i minky, bo lubię :D

Najwięcej napracowałam się nad rożkiem, bo jak to u mnie musi być wyzwanie zawsze. Więc tym razem rożek sobie wymyśliłam pikowany i jeszcze z wypustką. Ale jest. Wygląda super i mnie samej się podoba. A i klientka zadowolona.

No i zdążyłam uszyć w ostatniej chwili. Bo maluszek postanowił urodzić się wcześniej i już jest na świecie :) Rodzicom gratuluję!!



3 komentarze: